loading...

tehranservic

بازدید : 38
شنبه 23 بهمن 1400 زمان : 11:57

یکی از رایج ترین مشکلات استفاده از داکت اسپلیت روشن نشدن دستگاه است ، که ممکن است برای بسیاری از مصرف کنندگان داکت اسپلیت بوجود آمده باشد.این مشکل دلایل زیادی دارد که در این مقاله به بررسی 8 دلیل روشن نشدن داکت اسپلیت میپردازیم با تهران سرویس همراه باشید.

چرا داکت اسپلیت روشن نمیشود؟

1.بررسی پریز برق و فیوزها:

علت روشن نشدن اسپیلت شما می تواند به خاطر نرسیدن جریان برق به آن باشد. ابتدا به سراغ جعبه تقسیم رفته و بررسی کنید که مدار برق مربوط به کولر گازی وصل است یا خیر. معمولا در تابستان در اکثر خانه ها کولر گازی روشن است، همچنین استفاده از برخی لوازم پرمصرف دیگر نیز وضعیت افزایش بار الکتریکی را بهبود نمی بخشد.

پس یکی از احتمالات اصلی افزایش بار و درنتیجه قطعی جریان از سمت جعبه تقسیم یا فیوزهای خانه است. در این حالت معمولا فیوز می پرد که باید ابتدا آن را قطع و پس از چند ثانیه مجددا وصل کنید تا مشکل برطرف شود. حتی ممکن است به خاطر افزایش جریان و نوسانات الکتریکی، فیوز شما سوخته باشد. بنابراین تعویض فیوز ممکن است مشکل روشن نشدن کولر گازی شما را برطرف سازد.

2.قطع بودن سیم‌های رابط داکت اسپلیت:

در این مرحله علت روشن نشدن داکت اسپلیت قطع بودن سیم‌های رابط داکت اسپلیت می‌باشد.
سیم‌های رابط را چک کرده و در صورت قطع بودن آن‌ها باید سیم‌ها را تعویض کنید و از سیم‌های نو استفاده کنید همچنین باید اتصالات بین کلید فن و موتور و ترموستات هم بررسی شوند.

3.از کار افتادن کلید ها:

خراب شدن و از کار افتادن کلید های اصلی دستگاه است. در واقع اگر اشکال از برق ساختمان و یا سیم های اتصال نبود، پس احتمالا مشکل از کلیدهای اصلی است. در چنین حالتی باید دستگاه را از برق درآورد و کلیدها را بررسی کرد.

4.سوختن کمپرسور داکت اسپلیت:

قلب تپنده داکت اسپلیت همان کمپرسور داکت اسپلیت است ،که اگر دچار کوچکترین مشکلی شود دیگر دستگاه مانند قبل کار نخواهد کرد و اگر روشن نشود دستگاه داکت اسپلیت به طور از کار خواهد افتاد.تعمیر کمپرسور داکت اسپلیت بسیار هزینه بر و وقت گیر است ، بخاطر همین به همه ی عزیزان توصیه میکنیم در نگهداری درست از داکت اسپلیت خود با دقت عملکرده و نسبت به سرویس های منظم آن اقدام نمایید.

8 علت روشن نشدن داکت اسپلیت

5.سوختن موتور و فن داکت اسپلیت:

در برخی موارد پاسخ سوال چرا داکت اسپلیت کار نمی‌کند می‌تواند سوختن موتور و یا فن باشد.
موتور یکی از قطعات بسیار مهم در داکت اسپلیت است که در صورت خراب شدن و یا سوختن به طور کلی داکت اسپلیت را از کار می‌اندازد.
در صورت نیم سوز شدن موتور می‌توانید آن را تعمیر کنید ولی زمانی که موتور بسوزد دیگر نمی‌توان آن را تعمیر کرد و باید آن را تعویض کنید.

6.خرابی ترموستات داکت اسپلیت:

ترموستات یکی از اجزای مهم داکت اسپلیت است که در تعیین دمای دلخواه که کولر تا رسیدن به آن باید کار کند، نقش اساسی دارد. لذا یکی از دلایل روشن نشدن داکت اسپلیت به خرابی و ایراد در ترموستات برمی گردد. در این صورت با تعویض ترموستات می توان مشکل را برطرف نمود.برای تعویض ترموستات داکت اسپلیت با نمایندگی های تهران سرویس تماس حاصل نمایید.

7.کثیفی فیلتر های داکت اسپلیت:

آلودگی فیلترهای داکت اسپلیت و انسداد آنها مشکلات بسیاری را در دستگاه ایجاد می کند. یکی از این مشکلات روشن نشدن اسپلیت است که ممکن است ریشه در انسداد این بخش ها داشته باشد. گاهی با تمیز کردن و یا تعویض این فیلترها مشکل روشن نشدن دستگاه نیز برطرف خواهد میشود.

8.خرابی برد داکت اسپلیت:

برد یک دستگاه دمغز متفکر آن دستگاه ایجاد کوچکترین مشکل بر روی رله ها و آی سی برد باعث از کار افتادن دستگاه داکت اسپلیت خواهد شد .برای جلوگیری از خرابی برد علاوه بر سرویس منظم دستگاه باید قبل از ورودی برق دستگاه شما از یک محافظ برای آن استفاده نمایید.

سرویس داکت اسپلیت:

سرویس داکت اسپلیت توسط سرویسکاران تهران سرویس با بررسی تمامی اجزای داکت اسپلیت ، بررسی شارژ گاز و لوله کشی تمامی موارد احتمالی که منجر به وارد شدن خسارت به دستگاه میشود همراه است . و شما میتوانید با خاطری آسوده از دستگاه خود استفاده نمایید .

8 علت روشن نشدن داکت اسپلیت

سرویس مطمئن با تهران سرویس

تعمیر داکت اسپلیت در شمال تهران:

نمایندگی تهران سرویس در شمال تهران با شماره تماس 22669196 به صورت 24 ساعته و آنلاین پاسخگوی مشتریان عزیز خواهد بود .ضمانت 6 ماه خدمات و اصالت کالا تنها با تهران سرویس.

تعمیر داکت اسپلیت در مرکز تهران :

مناطق مرکزی شهر تهران در صورت تمایل به استفاده از خدمات تهران سرویس کافیست با شماره تماس 66593368 تماس حاصل نمایند .

تعمیر داکت اسپلیت در شرق تهران :

نمایندگی تهران سرویس در شرق تهران همواره در تلاش است ، در کمترین زمان ممکن نیروی متخصص را اعزام و مشکل را برطرف نمایند. 77241505 شماره تماس نمایندگی تهران سرویس در شرق تهران است.

تعمیر داکت اسپلیت در غرب تهران :

برای تعمیر داکت اسپلیت توسط متخصصان تهران سرویس در غرب تهران کافیست با شعبه غرب ما با شماره تلفن 44284743 تماس حاصل نمایید.

تعمیر داکت اسپلیت در جنوب تهران :

نمایندگی تهران سرویس در جنوب تهران واقع در میدان الغدیر به سراسر مناطق جنوبی تهران در کمتر از یک ساعت خدمات رسانی خواهد کرد. کافیست با شماره تماس 55795334 تماس حاصل نمایید.

تعمیر پکیج داکت اسپلیت در تهران:

تهران سرویس تمامی تعمیرات داکت اسپلیت شما را با کمترین هزینه و ضمانت 6 ماهه انجام خواهد داد کافیست با کارشناسان ما در یکی از شعب تهران سرویس تماس حاصل نمایید.

نمایندگی داکت اسپلیت:

تهران سرویس آماده خدمت رسانی برای تمامی خدمات داکت اسپلیت از جمله سرویس و تعمیر داکت اسپلیت به شما تهرانیان عزیز است .خدمات تهران سرویس با استفاده ازقطعات یدکی اصلی انجام میگیرد و در تمام مدت ضمانت فاکتور رفع هرگونه مشکل بدون هزینه خواهد بود.

تعمیر داکت اسپلیت در تهران:

تهران سرویس تمامی تعمیرات داکت اسپلیت شما را با کمترین هزینه و ضمانت 6 ماهه انجام خواهد داد کافیست با کارشناسان ما در یکی از شعب تهران سرویس تماس حاصل نمایید.

تعمیرات داکت اسپلیت در محل:

در بیشتر مواقع امکان تعمیر داکت اسپلیت در محل وجود دارد. همچنین تعمیرکار ارسالی از طرف تهران سرویس با توجه به وضعیت شرح داده شده توسط مشتری پیش بینی های لازم جهت آوردن قطعات یدکی را انجام داده و تمام سعی وی این است که بتواند در کمترین زمان ممکن و در همان محل داکت اسپلیت شما را تعمیر نماید.

ضمانت 6 ماه تعمیر داکت اسپلیت:

در تهران سرویس تمامی خدمات تعمیر و سرویس داکت اسپلیت با ضمانت 6 ماه انجام میگیرد. و در صورت بروز هر مشکل پس از ارائه خدمات با تماس با پشیبانی تهران سرویس مشکل ایجاد شده بدون هیچ گونه هزینه برای مشترک عزیز رفع خواهد شد.

چرا تعمیرکار داکت اسپلیت خود را باید از تهران سرویس سفارش دهید:

۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۷ سال و مختص تعمیر داکت اسپلیت
۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
۷ – استفاده از قطعات درجه یک و قطعات فابریکی و اورجینال
۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
9-دارای نماد اطمینان از وزارت صنعت معدن و تجارت
10-بالاترین رضایت مردمی

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 309
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 11
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 83
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 732
  • بازدید سال : 2373
  • بازدید کلی : 31192
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی